torsdag 13 december 2012

Liten Lucia

Idag har det verkligen varit Luciafirande. Jag började dagen med firande på min förskola. På eftermiddagen var det dags för M att fira på hennes förskola. Kylan var vid denna tid påtaglig men barn och fröknar sjöng tappert på. Det är verkligen så stämningsfullt och vackert med denna tradition.

 Dock fick vi ingen superbild på lilla damen vid detta tillfälle inte alls hade lust att agera fotomodell. All anspänning som en liten 5 åring kan samla på sig släppte.



Denna lilla kaninpälskappa har min mormor sytt. Både min mamma och mina mostrar har haft den.


Gårdagens kväll ägnades till lussebak som smakade gudomligt gott idag!



Så här ser min skänk i köket ut just nu.


Önskar er alla en fortsatt mysig kväll och en riktigt skön helg!
Kram Heléne



0 kommentarer: