söndag 15 juni 2008

Vinnaren av sommarkitet

Jag förstår att ni är nyfikna nu... he he

Funderade på hur jag skulle dra vinnaren och bestämde mig för att låta Maja hjälpa till. Ska väl sägas att trots att hon har en god motorik så viftades lotterna runt ett bra tag i skålen. Inte helt oväntat, men till slut flög en lott ur skålen. Det blev nr 3. Inlägg nummer tre är Marica!

Grattis till vinsten hoppas att du kommer att gilla den!
Skicka mig ett mail med dina kontaktuppgifter så kommer det ett paket på posten!

Ett stort tack till Hem och Lyckas Mia för den fina vinsten.

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Grattis till vinnaren.
Kramis mamma c

Anonym sa...

Hejsan. Oj vad glad jag blev när jag såg att jag vunnit det ljuvliga sommarkitet. Det är med spänning jag ser fram emot att få öppna det och kika på innehållet. Ge lilla Maja en kram från mig. Kramar Marica.