lördag 24 mars 2012

Min soliga hall


En riktigt trevlig helg till er alla som tittar in här i min soliga hall. Ännu återstår en hel del målning insåg jag då jag la upp lite bilder från min telefon. Lustigt det där att det är lättare att få ett nytt perspektiv på saker då det är ett foto man tittar på.Jag hade nämligen lagt upp några bilder på hallen men insåg då att det fattades lite färg på dörrfoder och golvlister, hm vad man kan förtränga vissa saker hihi.Därför blir det inga helhetsbilder ännu.
Det soliga vädret som vi fått njuta av nu i några dagar lockar mer så det blir nog en del utearbete som vårplantering av påskliljor och annat i utekrukor istället. Som sagt målarpenseln får vänta ett tag till och jag flyr ut i våren och fångar dagen.Njut av livet ni med och tillåt er bara att vara en stund!
Kram Heléne

0 kommentarer: