tisdag 15 februari 2011

Lite hustankar och skisser..



En skiss på huset sett från baksidan. mer skisser på bloggen.
Som jag tidigare nämnt så har vi köpt oss en gård. Mycket tid och tankar går åt till planeringen av densamme. Vi har gjort lite skisser på en del av rummen och hjärnan är ständigt på högvarv känns det som i letandet efter den rätta känslan samtidigt som vi också vill tänka på funktionen. Jag tror att vi vet vad som saknas i nuvarande bostad och på så sätt är det kanske lättare att omsätta det vi skulle vilja ha men saknar i dagsläget.


Blev du nyfiken? Isåfall är du välkommen att följa vår renovering av gården. Vi har nämligen startat upp en ny blogg som kommer handla om hur vi förvandlar ett stycke kulturhistoria till ett hem som också ska kännas modernt lantligt och alldeles alldeles underbart! ;) Nåja det återstår att se som sagt, men hjärtligt välkommen! vi ses på gården hihi!

7 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll!

Nu kikar jag in till dig :)
Har inte glömt bort dig!
Men vi har haft så mycket dom sista dagarna och veckorna så jag har inte haft så mycket tid till att blogga så mycket!

Men nu tog jag lite blogg tid .

Vad fint ni har skissat :)
Så har vo också tankar att ha i vårt hus.
I husgavlarna och ha i ena ändan ett rejält matrum och i den andra delen bastu, badrum, omklädningsrum.

Ska kika in på ert nya blog!
Ha en fin kväll och missa inte min utlottning!

Kram Sirpa

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej


Hur har ni det?
Kram Sirpa

Essay_writer sa...

is this a dream house?

Anonym sa...

Tack för bra grejer

Anonym sa...

Fin blogg du har;-)

Skulle vara kul om du checka in min internetshop
Gniztra.com
Fake piercing,O.P.I nagellack,MAC smink,Hemma prylar,solbrillor m.m
Kraaam

vitadrömmarobusigabarn sa...

Spännande att få följa
ser o kommer att bli så fint
kram Tina

Jonas sa...

Ser gulligt ut. Helt rätt tänk att få rätta känslan med god funktion för att få den hemtrevlig! Lycka till

Kram