fredag 8 maj 2009

Inspirationshelg

Tittar in en snabbis för att önska er alla en riktigt härlig helg!



Nu ska vi strax bege oss till Mormors hus för att botanisera bland hennes vårkollektion det ska bli jättekul då jag inte varit där sedan i december förra året.



Imorgon blir det lite loppisar och träff med systrar och familjer här i Dalarna. Ni får hålla till godo med lite bilder från min hylla i hallen så länge.


Den fina zinklådan i mitten är en present från snälla svärmor till mig.

Förhoppningsvis återkommer jag i nästa vecka med lite nya bilder från Mormors hus, för er som inte vet vad det är så kan ni se tidigare inlägg om henne och hennes butik på min blogg. Förhoppningsvis blir det ett och annat loppisfynd också.

Kram Heléne

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Låter som du kommer att ha en underbar och trevlig helg.
Kram Mamma C

Inspiration i vitt sa...

Tack snälla du för din kommentar hos mig, jag blev så glad.
Så fina saker du har på din hylla och hoppas din helg har varit givande.
Kram på dig/ingela.