onsdag 11 mars 2009

Månbord i förändring

Inne i vårt vardagsrum har vi två månbord, jag gillar dom verkligen jättemycket och tycker att dom är så dekorativa. Tror nog att dom flyttats runt i både kök, sovrum och vardagsrum och för tillfället har dom båda sin plats i vardagsrummet.

Lite stämningsbilder från häromkvällen bara...




Dom fyndade jag för många år sedan på en loppis nära Nyköping, vi brukar nämligen hålla till där rätt ofta under sommaren på vårt eget smultronställe i skärgården.

Önskar er alla en bra dag, nu är vi snart i mitten av mars månad :)

Det ljusnar mer för varje dag, hurra!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jättefina bilder, det ser verkligen stämningsfullt ut.

Håller med det är härligt när dagarna blir ljusare och längre men vart tog våren vägen?

Här har det snöat nu i mer än ett dygn nu.Ena dagen vår andra dagen vinter ja man blir lätt förvirrad måste jag säga.

Ha det så gött
Kramar/Marica

Jeannette sa...

Hej du
Vilken fin sida, ska spara den så att jag hittar den igen. Men jag vill också ha sådana fina snöflinger HJÄLP mig hur hittar jag dem????? Titta gärna in till mig.http://jeannette.rojnert.se/
kram

Leamarlené sa...

Verkligt vackra stämmningfulla bilder...ser så mysigt ut. Gillar också månbord men har ej stött på något än..letar fortfarande. Och sen är man så snål..det måste ju vara billigt med. Månbord och silverbestick kommer att vara mitt loppis sökande i sommar.

Kram, Marlene

Anneli sa...

Ähh - i Nyköping...där är ju jag hemmahörande - finns en del loppisar här , både i stan och utanför - kul att du hitta så snygga bord och fint blev det...
Kram
Annelie

annashusidingtuna sa...

Stämningsfulla och mysiga bilder!
Men hur kommenterr man på din bakgård? Eller är det här man får göra det?Har inte hittat dit förrens idag!
Kram anna