söndag 21 september 2008

Alvas hus...



I helgen som var så hälsade vi på min syster med familj i Karlskrona. Passade då på att besök Alvas hus. Sandra som har butiken och bloggen, fanns också på plats denna lördag. Det är alltid kul att få ett ansikte bakom varje blogg. Vi fick en liten pratstund. Hon hade precis fått in jul boken från Jeanne ´d arc living. Den ville jag bara ha. Köpte också lite vackra kort och en läcker skylt i aluminium "Kidsroom" textat i svart på vit botten. Laddar just nu för att komma igång med barnkammarprojekt Majas blivande rum


Lite smått och gott att välja på...

Kuddar, kviltar och annat mycket fint...


Kul som sagt att få besöka en butik och blogg som man bara läst om. Tack Sandra för att jag fick lov att fotografera lite hos dig i din fina butik. Boken är bara så ljuvlig, den kan jag varmt rekommendera till er andra kära bloggare.


Önskar er alla en trevlig vecka och tack för att ni tittar in här. Hoppas snart ha lite nya bilder på bakgården, där har varit stiltje denna sommar men nu brinner jag av iver att sätta igång och måla!

Soliga höstkramar till er alla, Heléne

5 kommentarer:

S o F sa...

Åh, vilken härlig miljö det ser ut att vara där.

Karlskrona var det ja...

Ha en fin vecka!

Anonym sa...

Ser härligt ut,skulle va roligt att få se mera från denna mysiga butik.Har jag vägarna förbi någon gång så smiter jag nog in där.

Kram

Anneli sa...

Vilka fina saker - brukar kolla in hennes web-shop - Shoppar.
ha en bra vecka...!
Kramis/annelie

Anonym sa...

Härliga bilder, jag har rätt nära till butiken, så jag kan slinka in när jag vill..Kram

Marie sa...

Butiken ser superfin ut, massor av vackra saker!

Kram Marie