onsdag 2 april 2008

På besök hos storasyster








Min storasyster Susanne har vad man brukar kalla ett säkert öga! Med det menar jag att hon har förmåga att se vad som går att förändra med saker och ting.

Vi delar väl en passion för vackra saker och ting helt enkelt. I ett avseende är hon briljant! Hon brukar alltid lyckas snoka upp auktioner och loppisar vart än hon reser i landet.

Hennes hem är vackert rent och inspirerande. Alltid har något förändrats, eller så har hon något nytt projekt på gång.

Det går väl inte att undgå min fascination över vad storasyster lyckas åstadkomma. Är det lillasysters lott tro att alltid tycka att storasyster är så mycket bättre än en själv.

Här får ni se några glimtar av hennes vackra hem.

Tack syster för en inspirerande helg med dig. Ha en skön vecka och njut i vårsolens glans!

Kram, söstra di!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syrran,

Det såg väldigt fint ut faktiskt....vad roligt!

Trevligt skrivet också, tack för det.

Kram
Storasyrran :D

Marie sa...

Hej Helene!

Tack för dina gulliga kommentarer hos mig, jag blev jätteglad! Du har en toppenfin blogg som jag gärna lägger till på min länklista. Vackra bilder från din systers hem, ser så ljust och härligt ut!

Ha en trevlig kväll!
Kram Marie

I ett litet hus sa...

Mysiga bilder och blogg!

Ha en skön kväll!

Fru Sirlig sa...

Tack snälla för kommentarerna jag blir såå glad!!

Välkommen hit igen!
Ha en trevlig helg allesammans och njut av våren som är i antågande
Kram/fru Sirlig

n o r d i n g å r d e n sa...

Min himmel en sån vacker blogg! Så inbjudande och så mycket vackert att titta på, tack för ditt besök hos mej så jag fann dig, vi "ses" igen, Trevlig helg! Mari.

Anonym sa...

Hej Helene. Det syns verkligen att du och din syster delar intresset för inredning och för detaljer som går i det nordiska ljuset. Vackra bilder.

Gårdsromantik sa...

Vilket fint hem din syster hade!
Tack för titten.

Kram Maud

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! Kram från lillsyrran.